Strona główna
Reklama
Tutaj jesteś

Storytelling – co to jest?

9 grudnia 2020

O ile stare porzekadło, ze dźwignią handlu jest reklama w dalszym ciągu się sprawdza i jest aktualne, to forma, którą przybierają reklamy znacznie ewoluowała. Storytelling jest jedną z takich właśnie form reklamy. Dosłownie tłumacząc storytelling to opowiadanie historii.

Dlaczego storytelling jest tak skuteczną formą reklamy?

Dużo chętniej wysłuchamy porywającej opowieści niż obejrzymy kolejną schematyczną reklamę. Storytelling ma za zadanie sprawić, ze klient utożsami się nie tyle z produktem firmy a z jej marką. Z założenia storytelling jest więc działaniem długofalowym, nastawionym na pewną interakcję z klientem. Najłatwiej przedstawić to na przykładzie reklamy samochodu – tradycyjna w formie reklama przedstawi jego osiągi, dodatkowe wyposażenie, zapewni o bezpieczeństwie. natomiast kampania reklamowa zrealizowana zgodnie z zasadą storytellingu raczej będzie relacją z podróży głównych bohaterów, a samochód będzie bohaterem drugiego planu.

Emocje

Storytelling nawiązuje do emocji, ma za zadanie wzbudzić w odbiorcy konkretne odczucia i działanie.
Storytelling jest strategią, która w dzisiejszych czasach o wiele skuteczniej jest w stanie sprzedawać dany produkt niż reklama w tradycyjnej, znanej dotychczas formie.

www.elektronicznyswiat.pl
Czym wyróżnia się faktoring

Redakcja m-reklama.pl

Jesteśmy grupą osób na co dzień zajmujących się reklamą internetową i biznesem. Na naszym blogu dzielimy się doświadczeniem i ciekawostkami. Zapraszamy do lektury!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

USP a konkurencja
Usługi oklejania samochodów
cło

Jesteś zainteresowany reklamą?