Aby zaznaczyć obecność swojej marki na rynku, warto ją promować nie tylko w Internecie. Możliwości, przed którymi stają dziś właściciele firm są niemal nieograniczone, szczególnie jeżeli chodzi o rozmaite formy reklamy zewnętrznej. Flagi eventowe, parasole z nadrukiem logo to nie wszystko. Bardzo ciekawe formy reklamy można znaleźć pod hasłem dmuchańce producent! W poniższym artykule przyjrzymy się dokładniej tej formie reklamy właśnie.
Dmuchańce reklamowe – idealny sposób na to, aby zwrócić uwagę potencjalnych klientów
Reklama zewsząd „atakuje” swoich odbiorców, toteż w natłoku komunikatów łatwo zostać niezauważonym ze swoim przekazem – ludzie po prostu przestają zwracać na nie uwagę. Remedium na to, jest niebanalna forma reklamy, w postaci produktów, które można wyszukać w wyszukiwarce pod hasłem dmuchańce producent.
Idealnie nadają się one do promowania marki w czasie różnego rodzaju wydarzeń (w tym targów), eventów i akcji, ale nie tylko. Znakomicie sprawdzą się również zamontowane na stałe przed siedzibą firmy, lub w dobrze widocznym, często uczęszczanym przez ludzi miejscu.
Markę promować można nie tylko na wydarzeniach stricte branżowych. Dogodną okazją ku budowania świadomości marki w umysłach odbiorców są festyny, koncerty, wszelkie wydarzenia sportowe i inne. Podczas organizacji stoiska można wykorzystać duży, dmuchany namiot z logo i/lub hasłem marki – nie tylko przyciągnie on uwagę i ochroni odwiedzających od warunków atmosferycznych, ale dzięki swoim gabarytom może pochwalić się naprawdę dużą powierzchnią reklamową, co sprawi, że stoisko marki będzie widoczne nawet z daleka. W porównaniu do innych produktów tej wielkości, namioty typu dmuchaniec są bardzo lekkie i łatwo się je rozkłada i składa, co sprawia, że nie sprawiają problemów przy transporcie i instalacji.
Aby wszystko stanowiło zgraną (i lekką) całość, tego typu namiot reklamowy można wyposażyć również w obrandowane logo marki, dmuchane meble: sofy, siedziska i stoliki.
Kreatywna reklama personalizowana – dmuchańce
Wśród tego typu produktów ogromnym powodzeniem cieszą się też pokaźne bramy w kształcie łuku, balony, trybunki czy różnych wielkości słupy reklamowe. Co jeżeli marka życzy sobie wyjść poza standardowy dmuchaniec stworzony zgodnie z identyfikacją wizualną marki i np. stworzyć dmuchaniec reklamowy w nietypowym kształcie np. postać będącą maskotką marki lub wierną, powiększoną repliką sztandarowego produktu firmy?
W takim wypadku warto zwrócić się z zapytaniem do producenta. Doradzi on najlepsze rozwiązanie i ukształtuje projekt zgodnie z przedstawionymi oczekiwaniami, czego efektem będzie jedyna w swoim rodzaju, kreatywna reklama zewnętrzna, która z pewnością będzie przyciągać spojrzenia i sprawiać, że marka zapadnie w pamięć.
Dmuchańce reklamowe – co jest ważne?
Inwestycja w jakość sprawi, że zakupione dmuchańce posłużą Twojej firmie przez długie lata. Trwałe, odporne na uszkodzenia materiały, oraz technika druku o wysokiej odporności na blaknięcie to podstawa, aby reklama prezentowała się, jak należy.