Strona główna
Biznes i finanse
Tutaj jesteś

Biznesowe funkcje stron internetowych

13 października 2019

Strona internetowa to w tych czasach podstawa dla każdej firmy czy dla freelancera. Jest to odnośnik do tego, czym się zajmujemy, z czym warto nas kojarzyć, czy warto korzystać z usług lub produktów. Jest to również wizualne odzwierciedlenie tego, co oferujemy na rynku. Biznes to skomplikowane przedsięwzięcie, wymagające wyróżnienia się na rynku.

Funkcje stron internetowych w biznesie

Strona internetowa pomaga w tworzeniu marki i w dotarciu do klientów. Są to biznesowe funkcje stron internetowych. Jest ich oczywiście dużo więcej.
Strona internetowa to nie tylko miejsce, gdzie znajdziemy dane teleadresowe, ale też informacje o ofercie firmy, o produktach, o cenach, promocjach. Oprócz tego na stronie powinny się znaleźć informacje o misji firmy, o dodatkowych działaniach, jakie firma podejmuje. Jeśli stronę prowadzi freelancer to swoją stronę prowadzi jako wizytówkę siebie, więc często podaje tam informacje o sobie, swoje zdjęcie, historię, itp. Strona internetowa daje możliwość zaprezentowania się dużo większej ilości osób. W związku z tym, że teraz ludzie wszystkiego szukają w Internecie, strona internetowa to jest pierwszy krok, aby zaistnieć w świecie wirtualnym. Potencjalny klient lub kontrahent, czy osoba, która w inny sposób chce z nami współpracować może bez wychodzenia z domu sporo się o nas dowiedzieć. Ale warunkiem jest dopieszczenie strony pod względem merytorycznym i estetycznym. Strona ma przyciągać, a nie odpychać.

Wiarygodność i zaufanie

Jeśli chodzi o biznesowe funkcje stron internetowych, można wyróżnić jeszcze jedną – jest nią budowanie wiarygodności freelancera, firmy, przedsiębiorstwa. Witryna w sieci a bardzo duże znaczenie w kwestii marketingu. Jest ona jedną z tańszych form reklamowania się, coś, do czego ludzie będą wracać, zaglądać, aby móc się dowiedzieć czegoś nowego o firmie. Reklama w Internecie jest tańsza niż ulotki, bilboardy, ale też coś, co można w wielu miejscach promować – np. wrzucać link do strony na forum czy na czyjejś stronie czy blogu. Konkurencja i możliwości zdobycia większej ilości klientów sprawiają, że posiadanie swojej wizytówki w sieci to konieczność. Nie musi to być duża witryna w sieci, czasami wystarczy landing page, który będzie przedstawiał konkretną ofertę czy promocję – to już jest więcej niż brak śladu w Internecie. Takie mamy czasy, że brak śladu w sieci sprawia, że inaczej firma czy działalność jest odbierana. Im więcej dzieje się na stronie, im więcej informacji tym ciekawiej dla odwiedzającego witrynę. Nowoczesna strona internetowa to wizerunek nowoczesnego biznesmena.

Papierowe pudełka prezentowe

Redakcja m-reklama.pl

Jesteśmy grupą osób na co dzień zajmujących się reklamą internetową i biznesem. Na naszym blogu dzielimy się doświadczeniem i ciekawostkami. Zapraszamy do lektury!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

makroinfluencerzy
szkolenia biznesowe
biura do wynajęcia

Jesteś zainteresowany reklamą?