Strona główna
Biznes i finanse
Tutaj jesteś

Strona internetowa nie musi być droga

11 września 2019

Myśleliście może kiedyś o karierze znanego i poczytnego blogera, który swoimi tekstami będzie wpływał na opinię publiczną i być może zarabiał przy tym całkiem sporą gotówkę? A może właśnie rozpoczynacie nawet niewielki biznes na przykład własny sklep internetowy? Lub może też coś z zupełnie innej beczki, niekoniecznie związanego z internetem?

Strona internetowa – klucz w biznesie

Niezależnie jednak od tego, który z powyższych pomysłów zamierzacie zrealizować, będziecie z pewnością potrzebowali strony internetowej. Tak, tak w dzisiejszych czasach nawet najmniejsze zakłady usługowe nie mogą prawidłowo funkcjonować bez posiadania własnej witryny www, na której zamieszczą przynajmniej informacje o swojej lokalizacji i świadczonych usługach.
Trzeba sobie zdawać sprawę, że większość potencjalnych klientów zaczyna szukanie wszystkiego czego potrzebuje właśnie w internecie. Można powiedzieć, że jeżeli nie ma tam waszej firmy to tracicie już sporą część ewentualnych dochodów, która trafiłaby do was w sytuacji gdybyście posiadali serwis www.
Zastanawiacie się pewnie teraz ile kosztuje strona internetowa? I jak to zwykle w życiu bywa odpowiedź na to pytanie nie może być prosta. Koszt budowy takiej witryny zależy bowiem od całej masy czynników, które mają wpływ na cenę końcową.

Zróżnicowane ceny

Można powiedzieć, że koszt strony internetowej może się wahać od zera do kilkuset tysięcy złotych. Skąd taka rozbieżność? Ano wszystko zależy od tego co chcecie osiągnąć.
Najtańszą, bezpłatną opcją jest skorzystanie albo z darmowego serwisu blogowego, lub też z jakiejkolwiek akcji promocyjnej u dowolnego rejestratora domeny i ewentualnie postawienie takiej strony na jakimś darmowym hostingu. Tych rozwiązań oczywiście nie poleca się jeśli chcecie aby wasza firma była uważana za poważną. To co jest „darmowe” zwykle ma tą wadę, że albo szybko może zniknąć, lub też wymusza wyświetlanie reklam od właściciela świadczącego bezpłatną usługę. Jak zatem będzie wyglądała wasza strona – wizytówka, na której wyświetlane są reklamy od konkurencji?
Minimalnym kosztem jaki należy ponieść jest zatem zakup domeny i hostingu. Jeśli nie potraficie sami napisać własnej strony to czeka was kolejny wydatek od kilkudziesięciu do kilku tysięcy złotych w zależności od tego czego oczekujecie od serwisu.
Prosta strona zawierająca dane kontaktowe i opisująca usługi, jakie świadczycie nie będzie specjalnie droga, ale jeśli chcecie umieścić na niej jakieś skrypty, które np. umożliwią granie na niej w gry online (przykład całkowicie wymyślony), to już cena może wzrosnąć kilkunastokrotnie.

Budowanie zaangażowania

Redakcja m-reklama.pl

Jesteśmy grupą osób na co dzień zajmujących się reklamą internetową i biznesem. Na naszym blogu dzielimy się doświadczeniem i ciekawostkami. Zapraszamy do lektury!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Kiedy powierzyć marketing agencji reklamowej
Budowanie zaangażowania
eksport oraz import towarów

Jesteś zainteresowany reklamą?